vrijdag, november 25

# VAN LOKAALHOUT ZAAGT MEN PLANKEN..

Vandaag heb ik in opdracht van @Ikmaakblij twee bomen laten kappen. Een iep en een kers. Met een diameter van 220mm heb ik niet heel veel houtopbrengst uit de iep, maar zeker voldoende voor een stoel, een krukje, een ... De kers is kleiner en kan goed gebruikt worden voor wat draaiwerk. Het leuke aan deze kap is dat de eigenaresse met de tijd het hout weer terug wil hebben, maar dan als meubel. Op onderstaande foto's is Peter Waenink alias "de bomenkapper", bezig met de kap en de afvoer van het restmateriaal. Ik hoop op meer van dit soort initiatieven, dus wanneer u een boom in de tuin heeft en hij moet weg (omdat het teveel zonlicht weg neemt, omdat hij ziek is, omdat ...), laat het mij weten en ik kan er voor u een meubel van maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten